Flere salg og bedre kundeservice
Vi uddanner dine sælgere til at kunne sælge mere og kundeservicemedarbejdere til at kunne levere bedre kundeservice. Det handler om meget mere end den klassiske kommunikationstræning. Vi tager udgangspunkt i de evidensbaserede adfærdsprincipper og giver dig forståelse for, hvordan mennesker træffer beslutninger, og hvordan du gennem brug af adfærdsdesign kan rykke dine kunders beslutningsproces i den ønskede retning.
Sælg mere med at skarpt salgskoncept
Du kan få meget mere ud af dine sælgere end ved den klassiske salgstræning. Du skal have et skarpt salgskoncept, der tager højde for, hvordan vi mennesker træffer beslutninger. Hos os får du et koncept, der definerer hvordan du får flere salg, hvor i processen du skal sætte ind og hvordan du skal kommunikere det. Det skaber mærkbare resultater.
Få bedre kundeservice
Hvis antal kald, gennemsnitlig samtaletid og medlyt er dine udviklingsværktøjer, så har du et kæmpe potentiale for at levere bedre kundeservice. Med udgangspunkt i hvad der er vigtigt for dine kunder og hvad god kundeservice er for dem, giver vi dig et kundeservicekoncept, der definerer dette og træner dine medarbejdere i at kunne leve op til det. Resultater er bedre kundeservice, højere kundetilfredshed og mindre spildarbejde/færre opkald, da flere ting gøres rigtig første gang.